You look good!

You look good!

poniedziałek, 15 grudnia 2014

YANKEE CANDLE



YANKEE CANDLE  to marka ,która oferuje świeczki w kilku rozmiarach, aromatyczne saszetki,odświeżacze powietrza  i woski do podgrzewaczy o nieziemskich zapachach! Zrobione są z naturalnych ekstraktów  oraz olejków eterycznych.Początkowo sceptycznie podchodziłam do sprawy,kiedy siostra zapewniała o niepowtarzalności produktu i niesamowicie intensywnym zapachu. Dostałam od niej wosk do podgrzewacza tak na wypróbowanie. I stało ! Nie mogłam uwierzyć w niesamowitą jakość produktu,ale musiałam jej przyznać kolejny raz racje:).Cudowny  intensywny zapach,który długo unosił się w całym domu.Jest ogromny wybór zapachów  ja teraz używam cynamonowego,który fantastycznie wprowadza mnie w nastrój świąteczny:) Używałam wielu różnych wosków,olejków, eterycznych oraz świec  i muszę stwierdzić ze yankee candle dotychczas nie ma sobie równych! Świeczki są niestety dość drogie tak,więc świetna alternatywą są woski do podgrzewaczy wystarczają na bardzo długo! Wosk można połamać i używać na  kilka razy. Cena wosków jest od  6-8 zł. Do kupienia w internecie. Ja znalazłam sklep w Lyonie:)

P.S  Jeśli chcesz się pozbyć nie chcianego wosku z kominka włóż go do zamrażarki na 20 min,a następnie podważ wosk nożem.Tym sposobem szybko pozbędziesz się nie chcianych resztek:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz