You look good!

You look good!

wtorek, 30 grudnia 2014

"Kosmetyki Vichy prosto z Vichy!:)"




























Jak już wcześniej wspominałam mieszkam we Francji.Jako,że miasto Vichy jest niedaleko położone od miasta,w którym mieszkam, a ponadto mieszkają w,nim moi przyjaciele,dlatego często wybieram się  tam w odwiedziny:)Nie byłabym sobą,gdybym przy okazji nie zwiedziła wszystkich sklepów kosmetycznych i aptek w mieście,żeby zobaczyć jakie są nowości, porównać ceny i oczywiście coś kupić!Niestety z przykrością stwierdzam,że kosmetyki np.Vichy nie są tam tańsze,jak mi się kiedyś wydawało.Czasami jest różnica 2 euro, a bardzo często cena produktu jest nawet trochę wyższa.Ale oczywiście mnie,to nie zniechęciło. Mam już nawet swoja ulubioną aptekę w centrum Vichy,do której zawsze zaglądam.Jest w niej dużo nowości kosmetycznych i jest naprawdę najtańsza!

      Oto moje ostatnie zakupy:)
                 

  • Zestaw Vichy Normaderm
  • Zestwa Aqualia Thermal
  • Zestaw Liftactiv
  • Zestaw Nutriextra

                Będę starała się na bieżąco pisać o zakupionych i przetestowanych kosmetykach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz